Waardering over Overdijk, K.A., Fysiotherapiepraktijk Het Orthopedisch Adviesburo - Venlo op 7 juli 2017

9.7
  • Neurologische aandoeningen

Na het verwijderen van een neurofibroom in mijn achterhoofd is, door slechte nazorg, zoveel littekenweefsel ontstaan dat er sprake is geweest van erge fysieke bewegingsbeperkingen. Ik kon mijn hoofd nauwelijks nog verticaal of horizontaal bewegen zonder pijn hetgeen leidde tot chronische migraine achtige klachten. Na het stellen van een diagnose heeft deze therapeut, aanbevolen door de pijnpoli bij Viecuri, er met een zeer intense behandeling voor gezorgd dat ik weer minimaal 50% levenskwaliteit heb terug gekregen. Zijn speciale methodiek heeft mij weer levensvreugde gegeven. Jammer dat deze behandeling pas als laatste in mijn behandeltraject zat. Ik durf te stellen dat wanneer ik direct na de operatie naar deze therapeut was doorgestuurd de klachten minimaal waren geweest.

Bent u of werkt u voor Overdijk, K.A.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.