Waardering over Overdijk, K.A., Pijncentrum DC Klinieken Roermond - Roermond op 30 september 2019

Na jarenlang verkeerde werkhouding en daarna een fikse hernia, had ik al jarenlang hoofdpijn en rugklachten. Ik had vanalles geprobeerd, fysio, accupunctuur chiropractie, de laatste hielp grotendeels, maar ik bleef een zeer vervelende onderrug pijn houden. Na een tip van een vriendin kwam ik bij de DC kliniek terecht, werd na onderzoek door de arts doorverwezen naar hun fysiotherapeut Koen Overdijk, die gespecialiceerd is in de MC Kenzy therapie. Na een eerste gesprek en onderzoek door de zeer gedreven en enthousiaste fysiotherapeut Koen, die adhv de door mij meegenomen cd met scan ten tijde van mijn hernia,  kon hij goed zien wat de oorzaak van mijn rug klachten was. Al na mijn 1e behandeling en de meegekregen oefeningen die ik thuis om de 2uur 10x moest herhalen, had ik zoveel baat, dat ik, mits ik oefeningen blijf doen, nagenoeg geen rugklachten meer heb. Hij heeft me ook van mijn overige klachten afgeholpen die ontstaan waren door jarenlange verkeerde werkhouding. Koen neemt echt tijd voor je, en is zeer kundig door precies aan te voelen waar in je rugwervels het fout zit waardoor klachten ontstaan. Het is nu 3 maanden geleden dat ik mijn laatste van de in totaal 4 behandelingen heb gehad. Na mijn vakantie (een rondreis door USA met 4wheeldrive) en zonder rugklachten, durf ik nu te stellen dat de behandelingen uitstekend hebben geholpen en raad ik deze kliniek, maar in mijn geval speciaal fysiotherapeut Koen Overdijk iedereen aan!  Mede door de aangeraden oefening te blijven doen, gaat het uitstekend met mij en durf ik ook weer te gaan sporten. Nogmaals Koen, bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Overdijk, K.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.