Waardering over Pauptit, S., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Schalkwijk - Haarlem op 3 oktober 2018

8.3

Ik loop bij Sander voor een 2-tal aandoeningen. Het ene betreft een aandoening van het schoudergewricht/bovenarm. Ik heb ook een zeldzame longziekte opgelopen.Schoudergewricht: Mijn linkerarm functioneerde niet goed meer. Het schoudergewricht en de bovenarm zaten geheel op slot. In 2,5 maand behandelen ben ik weer zover dat ik mijn arm en schouder weer behoorlijk kan bewegen. Ik heb heel veel pijn gehad, maar uiteindelijk gaat het nog iedere keer vooruit. Sander stelt belang in zijn patient, vraagt hoe het met je gaat en geeft fysio-oefeningen mee naar huis. Het is wel in je eigen belang om deze oefeningen 2 tot 3 maal per dag uit te voeren. De behandelkamer is netjes en schoon. Dit geldt ook voor de oefenruimte waarin de apparaten staan. Omdat ik vanwege de longziekte niet meer intensief mag sporten/bewegen ben ik ook voor de opbouw van conditie, kracht en beweging onder behandeling van Sander. De fysiotherapeut probeert samen met mij tot een zo goed mogelijk resultaat te komen.Mijn algehele indruk is heel goed. Ik voel mij prettig, begrepen, contact is goed. Sander houdt zich aan de gemaakte afspraken en is kundig. Dit laatste is voor mij wel het allerbelangrijkste en dat ik mij op mijn gemak voel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pauptit, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.