Fysiotherapeut Peters, A.C.J.M.

Geslacht
Man
Specialisme
Manueel therapeut
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Peters, A.C.J.M., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Helvoirt, locatie Helvoirt - Helvoirt op 7 oktober 2016

Ik kwam bij de Hr Peters terecht na een schouderoperatie.Hij heeft alle mogelijke adviezen gegeven en allerlei therapieen uitgeprobeerd. Helaas is mijn problematiek complex en hij heeft me terugverwezen naar mijn chirurg bij de Maartenskliniek en is gestopt met mijn behandelingen, omdat die geen voorutgang boden.Ik ben zeer tevreden over zijn ondersteuning, meedenken en onderzoeken wat er fout kan zitten in de schouder, de info die hij steeds gaf en de vriendelijke omgang.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Peters, A.C.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.