Waardering over Pie, J.A. de, Fysiotherapiepraktijk Praktijk voor kinderfysiotherapie Ede - Ede op 9 juni 2011

9.7

Eerlijke integere behandelaar. Geeft veel blijk van ervaring en geeft vertrouwen in het zo moeilijke moeder/ouder zijn van een kindje waar iets mee zou kunnen zijn. Het hele traject onzekerheid was/is hij een stabiele factor. Niet boven maar naast je. Ik kan me niet voorstellen dat er een fijnere,kennisrijkere en ervarener maar zeker ook een menselijker fysiotherapeut rondloopt. Kortom Dankbaar dat hij onze zoon behandeld, en oh zo blij dat we bij hem terecht zijn gekomen voor de behandeling. Hij gaf een leidraad en bleek uiteindelijk gewoon gelijk te hebben. accomodatie heb ik niet beoordeeld omdat Joost aan huis komt, en met medewerkers heb ik geen ervaring, dus ook niet beoordeeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pie, J.A. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.