Fysiotherapeut Portegies, S.

Vrouw
Specialisme
Sportfysiotherapeut
Er zijn 74 waarderingen Waarderen

Waardering over Portegies, S., Fysiotherapiepraktijk Portegies Fysiotherapie voor sporters - Haarlem op 28 juli 2016

Peesontsteking

Aandoening is peesscheuring/ontsteking in de voet: tibialis anterior. Na een moeizaam en pijnlijk traject van meer dan een half jaar ben ik doorverwezen naar Sharon Portegies. Nu, enkele weken later, ondervindt ik vrijwel geen hinder meer van mijn blessure. Ik heb de behandeling als zeer persoonlijk ervaren, sterk gericht op m'n eigen ambities en mogelijkheden. De uitleg, oefeningen, evaluatie en gerichte bijsturing van de behandeling is zeer sterk. Wat mij betreft, op alle onderdelen een 10. Dit tegen mijn gewoonte in omdat het bijna een "heiligverklaring" lijkt. Ik heb echter op geen enkel punt suggesties voor verbetering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Portegies, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.