Fysiotherapeut Raaijmakers, G.W.H.

Man
Specialisme
Sportfysiotherapeut
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Raaijmakers, G.W.H., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie G.W.H. Raaijmakers - Hoenderloo op 23 november 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

N.v.t.

Spanningshoofdpijn

Wat betreft de fysiotherapie-behandelingen vond ik het oké, niet super, niet slecht. Qua afspraken maken en het nakomen van gemaakte afspraken vond ik het niet goed. Bij één van de eerste afspraken was mijn afspraak dubbel gepland met die van een andere cliënt. Daarnaast zijn er behandelingen door de fysiotherapeut gedeclareerd bij mijn zorgverzekeraar, die niet hebben plaatsgevonden en die nooit zijn terugbetaald, ondanks toezeggingen daartoe. Daarnaast heeft de fysiotherapeut nog een andere business lopen in voedingssupplementen, waar naar mijn mening meer aandacht aan wordt gegeven dan het nakomen van afspraken. Ik zou daarom zelf niet meer terugkomen bij deze fysiotherapeut en een ander niet adviseren om hier naar toe te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Raaijmakers, G.W.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.