Waardering over Zoetbrood, J.B., Fysiotherapiepraktijk Fysius Rugexperts Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel op 12 april 2016

• Rugpijn

Ik kwam met verschijnselen van een beginnende hernia. Ik heb eerst enkele weken oefeningen gedaan in het speciale apparaat van Fysius, Daarna overgegaan op (dagelijks te verrichten) oefeningen.Vooraf kon ik geen twintig minuten lopen of staan. Tegenwoordig kan ik vrijwel pijnvrij door het leven. Aileen als ik anderhalf tot twee uur sta, dan moet ik andere houdingen zoeken of gaan hangen. Maar wie heeft dat niet? Ik ben echt heel tevreden met het resultaat!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zoetbrood, J.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.