Fysiotherapeut Rijn, S.M.F. van

Fysiotherapeut

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

6 resultaten voor je selectie:

Fysiotherapiepraktijk Sensefullness, praktijk voor Craniosacraaltherapie en fysiotherapie - Utrecht

22 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Steven heeft mij geholpen om mijn klachten te accepteren. Daarbij heeft hij mij veel handvaten gegeven om aan de acceptatie te werken maar ook aan de klacht zelf. Hier zal ik altijd op terug kunnen...

6 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de behandeling bij Steven van Rijn. Steven weet goed aan te voelen wat er nodig is en hij heeft kennis in variërende onderwerpen. Het heeft mij absoluut geholpen.

9.6

27 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Steven heeft mij onwijs geholpen. Ik heb geleerd om naar mijn lijf te luisteren. Hij heeft me laten inzien dat ik al heel lang over mijn grenzen heen ben gegaan. Hij heeft me laten ervaar, fysiek,...

9.5

18 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zorgverlening was prima. Goede, prettige hulpverlening en goed advies.

8.3

15 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Steven van Rijn is zeer bekwaam in zijn vak, doet het met een goed luisterend oor en geeft adequate behandelingen en adviezen. Ik ben uiterst tevreden.

8.7

1 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goede benadering veel aandacht voor de klacht

9.2
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 6 waarderingen.