Fysiotherapeut Rookhuijzen-Middleton, P.A. van

Vrouw
Specialisme
Manueel therapeut
Er zijn 8 waarderingen Waarderen

Waardering over Rookhuijzen-Middleton, P.A. van, Fysiotherapiepraktijk van Rookhuijzen Fysiotherapie - Den Haag op 17 januari 2020

Ruim 25 jaar ben ik bij haar onder behandeling geweest. In eerste instantie voor nek en schouders. Later voor chronische migraine, Geweldige ervaring was het dat klachten over waren! Vakkennis op vele onderdelen. Belangstellend en meedenkend. Eind 2005 kreeg ik plotseling twee klapvoeten, zomaar. Zij adviseerde mij om met spoed maar een neuroloog te gaan, iets wat de huisarts niet nodig vond. Na neurologische onderzoeken en ook nog een second opinion luidde de uitslag ‘oorzaak onbekend’ Zij heeft vanaf het begin gezegd dat er een MRI moest komen want er móest een oorzaak zijn. Alles wees op een vernauwing in het wervelkanaal. Uiteindelijk heeft zij na een aantal jaren haar gelijk gekregen! Ik ben alle jaren heel goed en prettig geholpen Helaas moest ik door mijn verhuizing node afscheid van haar nemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rookhuijzen-Middleton, P.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.