Fysiotherapeut Runhaar, J.W.L.

Fysiotherapeut

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Runhaar, J.W.L., Fysiotherapiepraktijk Fysio Masters Laren - Laren op 26 juli 2022

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Nadat we dit voorjaar eerst een gesprek zijn aangegaan met de mogelijke problemen van mijn knieën en de doelstellingen (=wedstrijd hardlopen) die ik dit jaar heb, heeft de therapeut eerst een deskundige beoordeling gegeven van mijn lichaam en hierop een oefenprogramma gegeven die eerst goed in de praktijk is voorgedaan en geoefend. Het programma was thuis makkelijk te volgen mede doormiddel van de goede begeleiding via de PhisiApp, om de week werden de resultaten besproken bij de therapeut, sommige oefeningen werden in de praktijk gebracht en verbeterd en soms kwamen er oefeningen bij (en sommige kwamen te vervallen). Naarmate de vorderingen beter werden zijn de therapieafspraken om de maand, (maar als het moet kan dit ook weer om de week of als het kan een langere periode). Het hardlopen is nu lekker op de rit en gaat goed, ik vind het fijn om de therapeut achter de hand te hebben en hem altijd om advies kan vragen!

Reactie van/namens Fysio Masters Laren - Laren

Hartelijk dank voor uw waardering. Wat fijn om te lezen dat de verleende zorg voor uw knieklachten naar wens is verlopen en dat u tevreden bent over onze fysiotherapeut in Laren. Groet van heel team Fysio Masters.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Runhaar, J.W.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.