Fysiotherapeut Schaap, T.S.

Fysiotherapeut

Er zijn 30 waarderingen Waarderen

Waardering over Schaap, T.S., Fysiotherapiepraktijk Kernpraktijken Fysiotherapie Weidevenne - Purmerend op 26 augustus 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Frozen shoulder

Ik was heel tevreden over mijn bezoeken en de echo van mijn schouder. Had het idee dat er een goede echo met helaas een vervelende uitkomst voor mij uitkwam (een zgn, Frozen shoulder). Ik heb naar aanleiding van de brief aan mijn huisarts vanmorgen een afspraak gehad en de huisarts was het totaal niet eens met de diagnose. Zij vond de klachten er niet bij passen. Gevolg is dat ik nu een afspraak moet maken in het Dijklander zieknhuis voor een nieuwe echo en we van daaruit weer verder gaan kijken. Volgens de huisarts is er wel degelijk behandeling mogelijk door fysiotherapie of oefeningen als het toch een Frozen shoulder blijkt te zijn. Geen pijnstillende injectie gehad dus waar ik op had gehoopt. Dus al met al ben ik er nog niet veel mee opgeschoten helaas.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schaap, T.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.