Fysiotherapeut Schmidt-Uhlig, C.

Fysiotherapeut

Geslacht
Vrouw
Er is 1 waardering Waarderen

Waardering over Schmidt-Uhlig, C., Fysiotherapiepraktijk MedFit Vaals - Vaals op 7 december 2018

RSI

Mevrouw is heel deskundig. Deze zijn te merken in de reactie's van mijn Neurochirurg, de woorden die deze spreekt vind ik in de hare terug en andersom. Tevens heeft zij iedere keer een uitleg als bij mij een pijn of een beperking voorkomt, wat mij als patiënt dan zeer gerust stelt. Ik ben een persoon die niet graag van andere afhankelijk is en ik neem ook niet snel iemand in vertrouwen, maar bij mevrouw Schmidt Uhlig is dit niet het geval. Vanaf de eerste ontmoeting met haar, alsmede veroorzaakt door aanbeveling van een andere persoon, had ik het gevoel: hier ben ik aan het juiste adres. Deze fysiotherapeut is iemand die, haar vak, goed verstaat en uitoefend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schmidt-Uhlig, C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.