Fysiotherapeut Schram, H.A.A.

Fysiotherapeut

Geslacht
Man
Er zijn 17 waarderingen Waarderen

Waardering over Schram, H.A.A., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Works - Uden op 14 december 2016

Rugpijn

Na door mijn rug te zijn gegaan en erge pijn te hebben, kon ik snel terecht. Na nuttige voorlichting en voorzichtige eerste oefeningen, kreeg al iets van resultaat. Inmiddels wist ik dat het geen kwestie was van dagen/weken, maar van vele maanden tot meer dan een jaar. Inmiddels na meerdere behandelingen, voorlichting, nieuwe oefeningen en zelf doen ben ik zo'n 10 maanden verder en gaat het veel beter. Wat kapot/versleten is blijft en voor de rest moet ik regels in acht nemen, blijven oefenen en is de mindset verbeterd/veranderd. Dit alles dankzij de nooit aflatende steun; behandeling, voorlichting, coaching en vraagbaak van de behandelaar. Dank!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schram, H.A.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.