Fysiotherapeut Sikkema, G.F.

Fysiotherapeut

36 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Fysiotherapiepraktijk Fysiosportief fysiotherapie, locatie Munnekeholm - Groningen

14 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer net geholpen en Frederik is een extreme vakman!

13 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Goed bereikbaar, betrokken bij de behandeling, denkt met je mee.

3 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Frederik and all other people I met in the team were super fun and enthusiastic, always communicated well what we are doing and why, and we’re really competent. Frederik was also very easy to reach...

9.7

3 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Aan de hand van door andere gegeven reviews was ik er al snel over uit dat ik samen met Fysio Sportief zou willen werken aan een zo snel mogelijk herstel na mijn kruisband letsel. Het eerste contact...

1 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Frederik is duidelijk en geeft goed uitleg tijdens de training. Is betrokken bij het herstelproces. Kundig en hulpvaardig.

1 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over de zorg en behandeling. Deskundig en rustig duidelijke uitleg

8.4

24 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Last van mijn mediale band, bij de fysio snel doorgestuurd naar de orthopeed om te kijken of een brace nodig was. Dit was gelukkig niet het geval, samen met de fysio goede oefeningen gedaan en nu...

9.9

18 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Frederik helpt mij al een tijd lang erg goed en komt altijd met nieuwe en verbeterde behandelplannen om mijn behandeling te bevorderen. Hij is erg flexibel en maakt altijd tijd.

16 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben hartstikke goed geholpen door Frederik met mijn schouderklachten. Hij is zeer kundig en betrokken. Daarnaast was hij ook enthousiast over zijn vak. Frederik was erg goed te bereiken en ook...

15 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Communicatie en contact met zorgverlener was super! Niks negatiefs over te zeggen. Ik kreeg ook echt het gevoel dat er goed naar je gekeken wordt met leuke enthousiaste begeleiding.

9.6

27 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Frederik en Daan hebben mij erg goed geholpen met mijn herstel na mijn operatie aan de voorste kruisband. Erg prettige omgang en ze zitten er bovenop. Dat heeft erg goed geholpen bij mijn herstel. Ik...

22 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben erg tevreden met mijn behandeling bij Frederik. Na mijn schouderoperatie is er een duidelijk plan geschetst en zijn er realistische doelen gesteld. In een periode van 9 maanden hebben we samen...

9.7

14 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Lange tijd schouderklachten, bij meerdere fysios geen soelaas. Nu bij Frederik adequate diagnose gekregen en goede behandeling. Je merkt de ervaring met schouderklachten, kan hem zeker aanraden en...

14 september 2021 - Geplaatst door de redactie

8 jaar geleden mijn kruisband gescheurd, dacht dat het de achterste was maar Frederik had na een paar tellen door dat het niet de achterste kruisband maar de voorste was. Nu goede oefeningen gekregen.

30 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

Enorm tevreden over Frederik en een prettige tijd gehad by Fysiosportief. Gedurende mijn jaar revalideren wegens een voorste kruisband reconstructie heb de expertise van Frederik in de verschillende...

30 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben tevreden, omdat ik op een professionele manier een toch prettige en informele behandeling krijg.

8.9

30 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben bij Frederik van Fysiosportief uitstekend geholpen met mijn knieklachten. Tijdens de eerste afspraak werd al snel duidelijk wat er mis was en toen werd er een plan van aanpak gemaakt. Tijdens...

9.9

30 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

Fijn in de omgang en luistert goed naar de klachten. De behandeling is duidelijk uitgelegd en alle oefeningen worden goed voorgedaan.

20 februari 2020 - Geplaatst door de redactie

Het maken van de eerste afspraak verliep goed en ik kon binnen enkel dagen terecht. Ook het maken van verdere afspraken verliep erg soepel. Er werd goed geluisterd naar mijn probleem en ik werd...

13 juni 2019 - Geplaatst door de redactie

klantvriendelijk, heeft veel kennis in huis en is niet de beroerdste om dit te delen. Daarbij goeie oefeningen met goed advies en gezelligheid

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 21 waarderingen.