Waardering over Sillekens, J.J.M., Fysiotherapiepraktijk Spinesport, Rugexperts & Sportfysiotherapie, locatie Best - Best op 9 oktober 2017

• Rughernia

Ik ben door Jolanda Silkekens bij Spinesport in Best behandeld voor rughernia klachten en nekklachten. Ik heb haar zeer hoog gewaardeed door onderstaande:-ze doet haar werk met veel plezier en veel aandacht voor de client. Ze luistert goed naar wat je zegt of vraagt, en handelt hier naar. -ze komt afspraken stipt na. -ze heeft een open houding en communiceert makkelijk en duidelijk. Ze legt uitstekend uit wat ze doet en waarom. -zij is zeer bekwaam en weet waar ze het over heeft. Uitstekende kennis op haar vakgebied. -bij mij 1e afspraak had ze de vooraf ingevulde vragenlijst goed bestudeerd en genanalyseerd. Hierdoor kon meteeen gestart worden met de juiste behandeling. -elke vervolgafspraak was zorgvuldig voorbereid en eerder gemaakte afspraken werden hierbij nagekomen. -er wordt gewerkt met ‘meetbare’ resultaten. Deze worden voortdurend bekeken met met client besproken. Er wordt een goed journaal bijgehouden met de vorderingen. -bij laatste afspraak was er een duidelijke evaluatie met goed onderbouwd eindresultaat. -de behandelingen hadden bij mij een goed resultaat. Mijn rug en nekklachten zijn flink verbetert. -de aanpak mbv Origene heeft mijn rug flink versterkt waardoor ik nauwelijks nog rukkachten heb en meer bewegingsvrijheid heb. Ik ben zeer tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sillekens, J.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.