Waardering over Slijpen, I.E.A.M., Fysiotherapiepraktijk Sportrevalidatie Hilversum, locatie Zeverijnstraat - Hilversum op 2 oktober 2018

• RSI

Al zo'n 2 maanden aanhoudende scherpe pijn in de kop van mijn schouder.Behandeling door de fysiotherapeute en goede, duidelijke, eenvoudige, goed in het dagelijks leven in te passen oefeningen.Nu van mijn klachten af. Mijn houding is verbeterd (rechter op), ik ben me bewuster van mijn houding en ik houd de oefeningen er zeker in.In het verleden ook bij Sportfysio Hilversum geweest i.v.m. revalidatie van mijn knie n.a.v. een ongeluk: ook prima verlopen en verantwoord opgebouwd.En mijn partner heeft daar ook gelopen voor medical taping i.v.m. zijn hooikoorts: dit heeft de klachten qua volheid en snotteren ook doen afnemen.Sportfysio biedt veel kundigheid, op vele vlakken: veel disciplines.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Slijpen, I.E.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.