Waardering over Slijpen, I.E.A.M., Fysiotherapiepraktijk Sportrevalidatie Hilversum, locatie Zeverijnstraat - Hilversum op 13 december 2019

• Rughernia

Ilona is zeer professioneel en een heel prettig persoon. Haar onderzoek naar pijnklachten is doortastend en effectief. Ze kan exact inschatten welke behandeling het beste resultaat voor mij gaat geven; zowel voor de korte (pijnbestrijding) als lange termijn (herstel). Haar strategie past ze voortdurend aan tijdens het behandeltraject op basis van haar waarneming en voortgang van herstel. Daarbij maakt ze gebruik van zowel fysio- als manuele therapie, medical taping en is Ilona een specialist op gebied van dry-needling. Na een behandeling kan ik mijn rug weer vrij bewegen en - afhankelijk waar je bent in het herstel traject - ga je met veel minder pijn of pijnvrij de deur uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Slijpen, I.E.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.