Fysiotherapeut Smeets, A.A.M.J.

Man
Er zijn 24 waarderingen Waarderen

10 resultaten voor je selectie:

21 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Top kerel !! Met een goede manier van aanpak en intresse naar de klant. Steld vragen van te voren naar de klant voor het behandelen en geeft daad werkelijk goede oefeningen om thuis uit te oefenen !

11 september 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Aardige en kundige hulp met goed advies voor thuis oefeningen. Klachten uiteindelijk goed aangepakt en na enkele behandelingen weer zonder pijn en fit.

5 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik waardeer de rust, de vriendelijkheid, het goed luisteren maar ook goed observeren van lichaamstaal, het stap voor stap naar herstel toewerken na eerst aandacht voor de acute pijnklachten en ook...

8.5

13 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Prettig, ik ben van mijn onderrugpijn af gekomen en weet nu hoe ik dit moet voorkomen.

13 februari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

I was suffering from back pain and my knee's meniscus was torn and I wasn't able to play football or go to a gym.. but now after the treatment, I can do whatever I want.

29 augustus 2016 - Goedgekeurd door de redactie

André maakte mij snel duidelijk met in principe makkelijke oefeningen hoe ik mijn rugpijn snel kan laten verminderen.

9.2

25 juni 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik dacht dat er gemasseerd ging worden. Maar nadat ik mijn verhaal verteld had wat er aan de hand was, ging het over een heel andere boeg. Krachtspieroefeningen voor thuis, en het hielp! 3 weken...

4 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik had het geluk een kundige, passievolle vakman te treffen die me snel weer op weg hielp met mijn rugpijn.

9.8

6 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Luistert goed naar de klachten en neemt de tijd om de juiste behandeling uit te stippelen. Geeft erg goed en uitgebreid uitleg over de spieren en gewrichten.

28 februari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Voor mij was dit de eerste keer dat ik een fysiotherapeut nodig had (student, 24 jaar). Smeets luisterde goed naar mijn rug klachten en hij probeerde een compleet beeld te krijgen van de mogelijke...

Filters

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 24 waarderingen.