Waardering over Snel, J., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Praktijk Wittevrouwen - Utrecht op 8 juni 2017

• Nekpijn

Ik had met het sporten een klein scheurtje opgelopen in mijn schouder en liep al geruime tijd rond met nekklachten. Joline vertelde mij precies hoe de behandelingen in zijn werk gingen en wat zij precies ging doen. De oefeningen die ik meekreeg moest ik op het moment van behandeling doen en vervolgens kreeg ik ze op papier uitgetekend mee, zodat ik nog terug kon lezen en kijken hoe ik de oefeningen precies moest uitvoeren. Als zij niet aanwezig was, kon ik bij een collega van haar terecht en had zij van te voren al de informatie doorgegeven, zodat ik direct behandeld kon worden. Tot nu toe nog steeds klachtenvrij en als ik last heb van klachten, doe ik de oefeningen weer en voel ik het wegzakken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Snel, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.