Fysiotherapeut Snel, J.

Vrouw
Specialismen
Oedeemfysiotherapeut en Manueel therapeut
Er zijn 90 waarderingen Waarderen

Waardering over Snel, J., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Neervoort - Delft op 2 oktober 2017

Joline viel in vanwege vakantie bij Fysiotherapie Voorhof te Delft. Ik heb daardoor drie behandelingen gehad van haar. Zeer vakkundig en prettig in de omgang. Legt ook uit wat er precies aan de hand is, zonodig met voorbeeld van het menselijk lichaam. Luistert goed, vraagt door en weet daardoor precies"to the point" te komen. Met als huiswerk oefeningen thuis en met als aandachtspunt 'houding' hoop ik binnenkort ook nu zij weg is en mijn volgende afspraak met de van vakantie teruggekomen therapeute is binnenkort van mijn klachten verlost te zijn. Joline Snel is zeker aan te bevelen en ik wens haar dan ook veel succes toe!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Snel, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.