Waardering over Spanjersberg, E., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie – Edwin Spanjersberg - Spijkenisse op 31 mei 2016

9.8
  • Rugpijn

Voordat ik zelf onder behandeling kwam, is mijn zoon uitstekend geholpen door Edwin. Hij had pijn in zijn benen wat hem erg belemmerde bij het voetballen. De oorzaak zat in zijn onderrug. Na de 2e  behandeling merkte mijn zoon al vooruitgang. Inmiddels is hij helemaal pijnvrij. Zelf had ik pijn in mijn bovenrug waarbij ik ook constant een kramperig gevoel had in mijn linkerarm. Ik ben 6 x behandeld door Edwin, o.a. een keer dmv dry needling. De klachten zijn volledig verdwenen. Bijkomend voordeel: in het verleden had ik vaak last van hoofdpijn, maar ook dit verdween tijdens de behandelingen waarbij mijn rug steeds helemaal werd losgemaakt. De behandelingen bij Edwin helpen echt. Verdere pluspunten:-geen wachtlijst-flexibel in afspraken -luistert goed naar klachten -adequate behandeling-gaat niet onnodig door met behandelen. Als de klachten verholpen zijn, wordt de behandeling afgerond en krijg je tips mee ter voorkoming van de klacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spanjersberg, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.