Waardering over Stokhof, A.D., Fysiotherapiepraktijk Living-Fit Fysiotherapie, locatie Bleiswijk, Oranjetuin - Bleiswijk op 9 mei 2018

• Gewrichtspijn

Had al ruim 2 jaar last van mijn heup met uitval van been. Bij verschillende fysiotherapeuten geweest en er nooit wijzer van geworden. Toen de klachten zo erg waren, niet meer goed kunnen lopen en niet te lang kunnen staan, heb ik bij Annick Stokhof een afspraak gemaakt. Voor het 1st, na allerlei vragen te hebben beantwoord, hoorde ik waardoor mijn klachten veroorzaakt werden. Goede behandeling. Kan weer langere stukken lopen zonder te moeten rusten. Kan ook langer staan zonder uitval van been en zenuwpijnen. Eindelijk iemand die goed luisterde en mij kon vertellen waar de pijn door veroorzaakt werd en wat er aangedaan kon worden. Een kanjer dus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stokhof, A.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.