Waardering over Straten, M. van, Fysiotherapiepraktijk Praktijk Van Straten, locatie Laren - Laren op 14 juni 2011

Na in 2002 ca 5 jaar met RSI klachten te hebben gelopen bij 4 fysio's heeft Mark van Straten in 5 behandelingen mijn arm weer voor 90% op het oude gebruiksniveau gebracht. Sinds die tijd onderhoud hij in 2 maandelijkse sessies mijn arm-nek en kan ik al jaren weer normaal sporten en werken. Top fysio met veel kennis van RSI-Cans gerelateerde krachten door hun jarenlange ervaring hiermee ook als inhouse fysio bij Nike. Meer recent in 2011 met sporten door enkel gegaan, banden gekneusd, gescheurd. EHBO-AMC raadde week gips aan daarna loopgips. Na consult bij Mark nu met tape kan ik binnen 10 dagen weer redelijk lopen. Absolute aanrader, praktisch, nuchter, no nonsense fysio. Mijn hele familie is klant bij hem en zijn collega's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Straten, M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.