Fysiotherapeut Straver, C.J.A.R.

Fysiotherapeut

Waardering over Straver, C.J.A.R., Fysiotherapiepraktijk TRIAS Fysiotherapie & Sportrevalidatie Xenonweg - Amersfoort op 17 november 2020

Bejegening

N.v.t.

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Vijf weken geleden ben ik door de huisarts verwezen naar een fysiotherapeut wegens klachten aan mijn knie. Ik kon alleen met een gestrekt been zitten, anders had ik te veel pijn. Omdat ik dacht dat het van de golfswing kwam ben ik naar een golffysiotherapeut gegaan, genaamd Ronald Straver. Zijn uitgangspunt is om uit te gaan van de bouw van de lichaamsdelen met hun bedoelde functie. Daardoor stelde hij vrij snel de diagnose dat ik mijn voet scheef neerzette en daarmee de aanhechting van mijn spieren aan de knie heb overbelast. Het had gelukkig niets met golf te maken. Ik heb een zevental behandelingen gehad. Daarnaast kreeg ik het advies goed op het "recht lopen" te letten. Ik kreeg oefeningen om de spieren sterker te maken. Ook kreeg ik advies om te koelen en een ontstekingsremmer te slikken. Ik kan nu weer gewoon achter een tafel zitten en ben blij dat de pijn weg is. Hartelijk bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Straver, C.J.A.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.