Waardering over Terpstra, R.T.A.B., Fysiotherapiepraktijk Maatschap voor Fysiotherapie Bussum Zuid - Bussum op 23 augustus 2013

9.8

In zes (of eigenlijk vijf) consults helemaal pijnvrij na ruim een jaar pijn in schouder & bovenarm! Na diagnose van huisarts (mogelijk ontstoken pees/slijmbeurs in schouder) kwam ik bij Rudolf Terpstra. Hij had in het eerste consult meteen de oorzaak te pakken: niks ontsteking, de spieren rondom mijn rechterschouderblad hadden al ruim een jaar veel moeite goed mee te bewegen met mijn schouderblad. Iedere week kreeg ik (makkelijke) oefeningen mee, die ik ik zelf kon doen en al in die eerste week werd de pijn minder. Vanochtend had ik mijn 6e afspraak: controle na twee weken vakantie. En het is over: geen pijn meer, geen last meer en het schouderblad staat recht. (Die oefeningen blijf ik nog wel even doen, denk ik: voelt goed!)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Terpstra, R.T.A.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.