Waardering over Touwen, M.M., Fysiotherapiepraktijk Fysioconnect, locatie Oud-Beijerland - Oud-Beijerland op 20 februari 2014

9.8

Ik ben onder behandeling ten gevolge van een auto ongeval. Daardoor heb ik heel veel nek-en hoofd en spierpijnen. Eerst is er een heel goed in take gesprek geweest en later behandeling. Mijn spieren werden eerst behandeld en later is men doorgegaan met pijnbestrijding d.m.v. dry needling. En ik kan verzekeren dat het echt helpt. Wanneer er dagen zijn dat ik heel veel hoofdpijn, tengevolge van mijn nekspieren, heb dan krijg ik een paar naalden in mijn nek of hoofd en na enkele uren kan ik de hele wereld weer aan. En daarbij komt dat de heer Touwen een hele rustige man is die heel kundig en vertrouwd overkomt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Touwen, M.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.