Fysiotherapeut Valentijn, C.H.

Geslacht
Man
Specialisme
Sportfysiotherapeut
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Valentijn, C.H., Fysiotherapiepraktijk Verheul en Weerman Fysiotherapeuten, vestiging Welgelegen - Nieuw-Vennep op 23 juli 2020

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Kniebandletsel

Mijn knieklachten werden zeer serieus genomen. Via mijn fysiotherapeut Cees Valentijn bij orthopeed terecht gekomen. Er werd eindelijk een oorzaak gevonden. Kreeg goede uitleg over behandeltraject. Oefenen bij fysiotherapeut en bij geen verbetering volgt operatie. Kreeg steeds goed uitgelegd stap voor stap wat er zou gaan gebeuren. Heel fijn, zo wist ik waar ik aan toe was. De operatie en het herstel verliepen goed. Ook de revalidatie was goed te doen. Duidelijk merkbaar de goede samenwerking tussen mijn fysiotherapeut en de orthopeed. Ben nu helemaal klachtenvrij. Nog elke dag blij dat het zo gegaan is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Valentijn, C.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.