Waardering over Veenhof, R.C., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Balijelaan - Utrecht op 4 mei 2019

• Whiplash

Voor mij alleen maar positieve ervaringen bij Robbin. Hij heeft mij 8 maanden behandeld voor nek letsel na een whiplash-trauma. Het is duidelijk dat hij verstand heeft van zaken doordat hij heel goed kan uitleggen wat hij doet, waarom hij het doet en wat voor effect dat op jouw kan hebben. Hij refereert regelmatig naar onderzoeken die hij heeft gelezen wat mij het idee geeft dat hij actief aan het doorleren is in zijn vakgebied. Naast het inzetten van zijn kennis weet hij dit ook erg goed te vertalen naar jouw als individu. Ik kreeg bij hem snel het vertrouwen dat ik precies kon uitleggen hoe mijn leven eruit zag zodat hij mij daarin meer houvast kon geven door middel van handige tips. Hij heeft voor mij daardoor meer kunnen betekenen dan "slechts" een (meer-)wekelijkse behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Veenhof, R.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.