Waardering over Veldman, M., Fysiotherapiepraktijk Praktijk voor Orthopedisch Manueel Therapie - Bilthoven op 21 februari 2017

9.5

Plusminus twee jaar geleden ben ik uitgegleden op een trap en heb ik mijn stuitje/heiligbeen gebroken. Sindsdien had ik dagelijks hevige pijnklachten en andere ongemakken. Overal ben ik daarmee naartoe geweest: Fysiotherapie, Orthopedie, Chinese Accupunctuur, Osteopathie, Tuina (drukpunt) massage etc. Ik kwam maar niet van de pijn en ellende af. Zelfs een gerenommeerd instituut, de Sint Maartenskliniek te Nijmegen, wist zich geen raad met mijn klachten. Hoe is dat in vredesnaam mogelijk vroeg ik mezelf af? Een orthopeed die een uitspraak doet als "Leer er maar mee te leven"... Kansloos! Gelukkig kwam ik gedurende mijn zoektocht uit bij Meine Veldman. Inmiddels is het drie weken geleden dat ik door hem ben behandelt, nadat hij eerst mijn röntgenfoto's had beoordeelt. De dag van de behandeling was ik best zenuwachtig, want wat moet je verwachten? Kom ik nu dan eindelijk van die aanhoudende pijn af waardoor ik op een gegeven moment zelfs aan de morfine ben gegaan? Door Meine voelde ik mij serieus genomen, hij weet waarover hij spreekt, ik voelde me eindelijk gehoord. De behandeling zelf viel reuze mee, heel patiënt-vriendelijk. Ik merk inmiddels duidelijk verbetering (ben ook van de morfine af), mijn houding is verbeterd (ik loop weer rechtop) en het gaat de goede kant op! iedere dag wordt het wat beter, maar je kan natuurlijk niet verwachten dat klachten die een jaar aanwezig waren, van de een op de andere dag verdwijnen, zoiets heeft tijd nodig lijkt me. Ik heb goede hoop en vertrouwen dat ik binnen niet al te lange tijd eindelijk pijn- en klachtenvrij ben en weer actief aan het leven kan deelnemen! Meine is een topper en ben hem heel erg dankbaar en kan hem uit persoonlijke ervaring aan iedereen met vergelijkbare klachten sterk aanbevelen! Update 02-2017 al geruime tijd klachtenvrij na patientvriendelijke behandeling in 2015. Vanwege bekkenscheefstand onlangs Meine weer bezocht en binnen 10 minuten van vervelende pijnklachten af! Meine is een therapeut die zijn vak écht verstaat en ook de moeite neemt om de begrijpelijke vertaling naar de patient te maken. Bedankt Meine!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Veldman, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.