Waardering over Verkerk, M., Fysiotherapiepraktijk ATLAS Fysiotherapie - Hardinxveld-Giessendam op 24 augustus 2016

• Rugpijn

Doorverwezen voor migraine, hoofdpijn en nek-/rugklachten. Ze is één van de weinige mensen die ik kan toelaten, die bij mij thuis kan komen, en van wie ik aanraking kan verdragen. Mariëtte is deskundig en professioneel, ervaren, betrouwbaar, intelligent, en bovenal bijzonder als mens. Duidelijke communicatie en een fijne, betrokken persoonlijkheid. In voor een grapje, een goed gesprek of een aangename stilte, het kan allemaal. Ze veroordeelt niet, en brengt met haar vriendelijkheid, rust en warmte meer dan alleen fysieke verbetering. Geest, ziel en lichaam zijn één. Ik ben dankbaar voor de wederzijdse band van vertrouwen, begrip en aanvaarding. Mensen zijn bij haar letterlijk 'in goede handen'.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verkerk, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.