Fysiotherapeut Verlaan, M.

Geslacht
Man
Specialisme
Manueel therapeut
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

11 resultaten voor je selectie:

Fysiotherapiepraktijk Sportrevalidatie Hilversum, locatie Zeverijnstraat - Hilversum

21 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Onze dochter is door Martijn begeleid in het traject voor en na een VKB (voorste kruisband) operatie i.v.m. het volledig afscheuren. Martijn is een vakman en met een zeer hoge kennis niveau van knie...

9.7

5 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Top behandeling, snel, effectief!

19 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Vanuit het ziekenhuis doorgestuurd naar Martijn in verband met schouderproblemen.Schouder uit de kom, achterzijde, Martijn neemt de tijd, legt goed dingen uit en is zeer behulpzaam. Geeft tips hoe je...

4 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Martijn was zeer prettig in de omgang. Hij luistert aandachtig en staat open voor vragen. Martijn heeft mij van goed advies gegeven en geholpen met mijn rugklachten.

9.7

5 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Hij is een goede fysiotherapeut omdat hij luistert naar zijn patiënten en heeft bij mij goed aangevoeld hoe de behandelingen moet zijn.

8.7

9 juni 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Gepassioneerde fysiotherapeut, fijne gozer.

27 oktober 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Goede fysiotherapeut, luisterd goed. Altijd goed gehumeurd

8.8

8 juli 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Martijn heeft mij prima geholpen. Na de therapie heb ik ook een mail met oefeningen gekregen.

9.2

2 oktober 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben snel hersteld van mijn knieklachten en kon weer snel gaan sporten.

9.3

5 februari 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Was een fijne ervaring. Ging heel proffesioneel te werk en heeft mijn klacht verholpen.

9.5

15 februari 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Goede fysiotherapeut. Jong met veel talent, ervaring en kennis!

8.3
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 4 waarderingen.