Waardering over Versteegt, M.W., Fysiotherapiepraktijk Move & Mind - De Bilt op 15 juni 2020

9.3
  • ME

Ik kwam met mijn dochter bij Marieke. Mijn dochter van 16 was al een jaar lang heel erg moe nadat ze een gekke bacterie had opgelopen. De artsen wisten niet waarom ze zo moe bleef. Ze ging nauwelijks meer naar school, was gestopt met hockey en zag nog weinig vriendinnen. Het was fijn om bij Marieke te komen, ze gaf goede uitleg over de oorzaak van de vermoeidheid. Marieke maakte een opbouwschema voor de vakantie (we kwamen net voor de zomervakantie bij Marieke, mijn dochter wilde in de vakantie geen therapie). Mijn dochter is ermee aan de slag gegaan met af en toe begeleiding van Marieke of afstand. Na de vakantie (binnen 8 weken) kon mijn dochter weer gewoon naar school en deed ze weer mee met hockey. Super goed geholpen en heel snel effect, echt bijzonder dat hadden we niet verwacht! Oh en ook nog leuk om te zeggen: Marieke is een hele rustige en deskundige vrouw, mijn dochter voelde zich meteen op haar gemak en had vertrouwen in haar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Versteegt, M.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.