Waardering over Visser, C., Fysiotherapiepraktijk Kernpraktijken Fysiotherapie Weidevenne - Purmerend op 11 maart 2020

9.7

Ben op zeer bekwame manier behandeld, Cynthia Visser verstaat haar vak goed, gedreven en uiterst vriendelijk die de klacht heel serieus neemt en in samenspraak met de patiënt een behandelplan maakt. Ik zou een ieder die schouderklachten heeft haar aanraden, net nog gedaan aan een vriendin. Ben zo goed als pijn vrij en met de oefeningen die zei mij heeft aangeleerd zijn de klachten zo goed als weg. Ook hebben we samen naar mijn leef en beweegomgeving gekeken, juist dan kan je er voor zorgen dat de klachten weg blijven. Door de oorzaak ook aan te pakken. Ik heb daardoor ook veel geleerd over mijn houding en belasting van mijn schouders. Ga zeker met mijn oefeningen door maar dan 1 x per dag en sla ook wel eens een paar dagen over. Super blij om weer pijnvrij door het leven te kunnen gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Visser, C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.