Fysiotherapeut Visser, M.

Fysiotherapeut

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Visser, M., Revalidatiecentrum OCA Almere - Almere op 21 augustus 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Fibromyalgie

Mandy is 12 á 13 weken mijn coach geweest bij het OCA. Mandy is een fijne Fysiotherapeute die weet waar ze het over heeft. Mandy heeft mijn handvatten mee gegeven om te gaan accepteren hoe ik om kan gaan met mijn Fibromyalgie en hoe ik weer kan functioneren. Dit zowel privé als op werk gebied. Persoonlijk is het fijn dat ik kan zeggen na 12 maanden weer een klein lesje te hebben hard gelopen. Hardlopen? Ja echt hardlopen met Fibromyalgie kan gewoon! Mandy & haar team leert je omgaan met de situatie zoals die nu is. Er wordt gekeken naar wat jij nodig hebt en wat voor jou gaat werken. Samen hebben wij mijn proces bepaald. Samen zijn we de uitdaging aan gegaan. Er was begrip en een luisterend oor tijdens dit proces! Mandy bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Visser, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.