Fysiotherapeut Vos, J.M.G.

Fysiotherapeut

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Vos, J.M.G., Fysiotherapiepraktijk LOF Groningen, Fysiotherapie voor mensen met lymfoedeem, lipoedeem, kanker en oedeem, locatie Vechtstraat - Groningen op 31 december 2018

Lipoedeem

Nadat ik een informatief bericht van LOF op FB had gezien over lipoedeem, wist ik het zeker. Dat is wat ik heb... Na een onderzoek en een gesprek bij LOF heeft José me begeleid in het trainingstraject. Een half jaar lang twee keer in de week kracht en conditietraining. Ik kon het goed volhouden, werd door José super gemotiveerd en geïnformeerd. Ik ben 12 kilo afgevallen, heb meer kracht in mijn benen, voel me fit en zit weer lekker in mijn vel. Het sporten ben ik zelfs leuk gaan vinden! Heel fijn hoe ze me bij LOF op weg hebben geholpen. Ben ze heel dankbaar!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vos, J.M.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.