Waardering over Vrielink, C.M., Fysiotherapiepraktijk Bekkenfysiotherapie Eindhoven - Eindhoven op 29 november 2020

• Prikkelbare darm

Ik heb best wel een flink probleem met mijn darm en bekkenbodemspier en in het MMC in Eindhoven is dit nader onderzocht door een endoscopie. Zowel mijn huisarts als de specialist van het MMC stuurden mij door naar de bekkenfysiotherapie. Bij toeval kwam ik bij Claire Vrielink uit. Bij nader inzien een schot in de roos, ik ben aangenaam verrast door haar deskundigheid in een zeer breed vlak. Ze luistert goed en nam de uitslag van het darmonderzoek goed door. Ik heb gemerkt dat het belangrijk is om vooral ook goed naar haar te luisteren, ze legt alles precies uit wat ze gaat doen en waarom ze het doet. Vooral voor de oefeningen die je moet doen en hoe je die moet doen is het erg belangrijk om ook goed haar verhaal te beluisteren om het beste uit je therapie te halen. Ook mijn kindertehuis verleden komt aan bod. Daarbij is Claire een bijzondere vrouw met een gezonde kijk op het leven, op relaties en bovendien een zeer fijne fysiotherapeute in menselijke omgang. Een absolute aanrader!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrielink, C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.