Fysiotherapeut Waanders-Panwala, S.E.

Vrouw
Specialisme
Manueel therapeut
Er zijn 72 waarderingen Waarderen

Waardering over Waanders-Panwala, S.E., Fysiotherapiepraktijk Fysio Masters Eemnes - Eemnes op 26 november 2019

Rugpijn

Na ruim een jaar met rugpijn klachten te hebben rondgelopen en zelfs in het ziekenhuis beland ben, waarbij nauwelijks iets gedaan is om deze pijnen te verhelpen, anders dan zeer zware pijnstilling, was ik met slecht 5 behandelingen, na onderzoek met de Spinal Mouse, welke exact dezelfde uitslag gaf als de rontgen opnamen in het ziekenhuis, af van de pijn. Ben weer soepel. Kan kousen en broek weer aantrekken. Werk weer in de tuin en voel mij als herboren. Na slechts 5 fysiotherapie behandelingen heb ik mijn energie weer terug.

Reactie van/namens Fysio Masters Eemnes - Eemnes

Hier doen we het allemaal voor; mensen (zeer) snel en effectief van hun klachten af helpen. Dank u wel voor uw lovende woorden en fijn dat de 5 behandelingen zo succesvol waren. Groet van heel team Fysio Masters.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Waanders-Panwala, S.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.