Waardering over Waanders-Panwala, S.E., Fysiotherapiepraktijk Fysio Masters Eemnes - Eemnes op 6 juli 2019

• Rugpijn

Na vele jaren met rugklachten en de daardoor ontstane knie en enkelklachten, diverse behandelaren  bezocht te hebben, ben ik bij toeval bij Samira Waanders terecht gekomen. Binnen een paar minuten had ze een juiste diagnose gesteld en voelde ik meteen dat ik bij haar in goede handen was. Wat alle anderen door de jaren heen niet is gelukt, heeft zij met een paar behandelingen helemaal voor elkaar gekregen. Door goed te luisteren en doordat zij meerdere behandeltechnieken beheerst, heeft ze mij goed op weg kunnen helpen. Ik kan haar warm aanbevelen.

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Fysio Masters Eemnes - Eemnes

Hartelijk dank voor deze lovende woorden en het vertrouwen. Gr. Samira van Team Fysio Masters.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Waanders-Panwala, S.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.