Fysiotherapeut Waanders-Panwala, S.E.

Vrouw
Specialisme
Manueel therapeut
Er zijn 72 waarderingen Waarderen

Waardering over Waanders-Panwala, S.E., Fysiotherapiepraktijk Fysio Masters Eemnes - Eemnes op 8 mei 2018

Bindweefselaandoeningen

Zij denkt mee, luistert goed en is echt samen met mij aan het kijken wat het beste bij mij past qua behandelmethode. Ik ben op mijn gemak en vertrouw haar als enige de extra ondersteuning voor mijn lijf toe.

Reactie van/namens Fysio Masters Eemnes - Eemnes

Dank u wel voor uw waardering. Wij zijn blij te lezen dat u zich zo gehoord en begrepen voelt en dat u tevreden bent over de zorgverlening door uw fysiotherapeut Samira. Groet van heel team Fysio Masters.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Waanders-Panwala, S.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.