Fysiotherapeut Wijma, W.J.

Man
Specialisme
Sportfysiotherapeut
Er zijn 194 waarderingen Waarderen

Waardering over Wijma, W.J., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Zaanstad - Zaandam op 5 oktober 2017

Kniebandletsel

Zeer flexibele opstelling bij planning van afspraken - houdt goed rekening met agenda van klant - digitale afspraakherinnering daags ervoor is zeer praktisch en prettig.Behandeling is uitermate effectief gebleken. Tijdens een week flink wandelen in stad en bergen had ik geen enkele pijnklacht, ook na deze week geen pijnklacht meer. Super!Voorafgaand aan elke behandeling heeft de zorgverlener  heel goed geluisterd naar de voortgang en evt. klachten van de opgegeven (huiswerk)oefeningen.Uiteraard moet de 'klant' zich ook willen inzetten voor herstel en de opgegeven oefeningen en aanwijzingen opvolgen.Voor fysiotherapie kan ik deze zorgverlener van harte aanbevelen, ik ben heel blij met een pijnklachtenvrij resultaat op toch korte termijn!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wijma, W.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.