Fysiotherapeut Witkamp, C.H.A.

Fysiotherapeut

Geslacht
Vrouw
Er zijn 19 waarderingen Waarderen

Waardering over Witkamp, C.H.A., Fysiotherapiepraktijk Fysio Masters Eemnes - Eemnes op 14 juni 2019

Nekpijn

Therapeut Cathie Witkamp heeft vooral goed geluisterd naar mijn verhaal betreft mijn klachten en beperkingen in dagelijks functioneren.Ze nam de tijd en dat gaf rust, en het gevoel dat ik geholpen werd.Dat bleek ook zo te zijn, behandeling, advies, tips en oefeningen om ook zelf bij te dragen aan mijn herstel door aanpassing van kleine dingen in het dagelijks leven met een enorm effect. Dankbaar en blij ben ik met zo'n bekwame, betrokken en lieve therapeute.

Reactie van/namens Fysiotherapiepraktijk Fysio Masters Eemnes - Eemnes

Beste Patient, wat leuk te lezen! Bedankt voor de goede recensie. Met vriendelijke groet, Team Fysio Masters.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Witkamp, C.H.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.