Waardering over Zwaan, M.P., Fysiotherapiepraktijk Radix Fysiocare - IJsselstein op 26 juni 2019

9.7

Ik sport intensief (hardlopen, fietsen, zwemmen) en heb daardoor af en toe te maken met fysieke problemen. De afgelopen jaren laat ik mij door Maarten helpen als ik fysiotherapie nodig heb. Dit bevalt erg goed. Maarten weet altijd goed de bron van mijn fysieke klachten te vinden en kan met een paar behandelingen mij van mijn klachten af helpen. Hierdoor kan ik (vrijwel altijd) door sporten en ook al heel snel weer op volle kracht sporten. Daarnaast geeft Maarten goede adviezen om blessures te voorkomen is hij ook heel prettig in de omgang. Het maken van afspraken is heel makkelijk en er is hierbij veel ruimte voor flexibiliteit. Al met al ben ik dus heel tevreden en zal ik de komende jaren zeker bij Maarten terugkomen (al hoop ik natuurlijk zo min mogelijk fysieke problemen te krijgen).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zwaan, M.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.