Waardering over Zwaneveld, B.J.F.M., Fysiotherapiepraktijk Ans van Noord Fysiotherapeuten-Specialisten - Zeist op 23 november 2017

• Evenwichtsstoornissen

Bart Zwanenveld is een zeer vakkundige therapeut die gespecialiseerd is op dit gebied. Ik heb al jaren last van BPPD en kon ze tot een een aantal maanden geleden zelf oplossen met mijn huidige oefeningen. Helaas volstond dit niet meer en kon ik niet meer snel opstaan en mijn functioneren werd belemmerd. Bart heeft mij een aantal behandelingen gegeven en het resultaat is nu weer op een aanvaardbaar niveau terug. Ook heeft Bart mij verschillende tips en oefeningen geleerd die mij verder kunnen helpen als de situatie weer verslechterd. Ik beveel iedereen deze therapeut aan als men evenwichtsproblemen heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zwaneveld, B.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.