Waardering over Zwaneveld, B.J.F.M., Fysiotherapiepraktijk Ans van Noord Fysiotherapeuten-Specialisten - Zeist op 20 juli 2017

9.2
  • Evenwichtsstoornissen

Ik heb sinds 20 jaar whiplash klachten. Bij de laatste behandeling ontstond plotseling bewegings sensaties, erg vervelend. Mijn behandelaar wist niet waar dit vandaan kwam, en via via kwam ik bij Bart terecht. Met al zijn expertise wist hij binnen 1 sessie al feilloos de diagnose te stellen (BPPD) en mij direct te behandelen. Dit had de volgende dag al effect, en vervolgens heeft hij mij in een vijftal sessies zelf oefeningen geleerd om met de evenwichtsklachten om te gaan. Bart luistert erg goed, is zeer deskundig en vindt het leuk om de patient ook op een begrijpbare wijze te informeren waar de klachten vandaan komen en hoe deze op te lossen (via o.a. animatie filmpjes). Ik ben zeer veel wijzer geworden, en ben inmiddels in staat om zonder Bart's verdere begeleiding om te gaan met mijn klachten, die nu minimaal zijn. Ik heb inmiddels vele behandelaars gehad, maar Bart steekt hier echt boven uit!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zwaneveld, B.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.