Fysiotherapeut Zwaneveld, B.J.F.M.

Man
Specialisme
Manueel therapeut
Er zijn 40 waarderingen Waarderen

Waardering over Zwaneveld, B.J.F.M., Fysiotherapiepraktijk Ans van Noord Fysiotherapeuten-Specialisten - Zeist op 19 augustus 2018

Na doorgestuurd te zijn naar Bart Zwaneveld, van hem een hele gedetailleerde uitleg over mijn duizeligheidsprobleem gekregen wat mij een goed beeld gaf.Met veel luisteren en uitleg, aan therapie hiervoor begonnen waar ik - eerlijks halve- sceptisch tegenover stond  .Zijn enthousiasme werkte aanstekelijk  en gaf moed om na 20 jaar problemen hiermee met de therapie te beginnen...Lukte de ene oefening niet wist hij wel weer een ander te bedenken voor een zelfde resultaat.  En bovenal ..het hielp de oefeningen!  Nog steeds herhaal ik sommige oefeningen als het "onrustig" begint aan te voelen. Kan altijd bellen voor als er problemen zijn dat geeft een fijn gevoel, steun op de achtergrond. Tot nu toe sinds eind 2017 niet nodig geweest! Bedankt Bart, ik had het bij het begin van de therapie dit resultaat niet verwacht!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zwaneveld, B.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.