Geriater Lange, D.C. de

Geriater

Er zijn nog geen waarderingen Waarderen

Waardering over Lange, D.C. de, Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 10 juli 2017

Ziekte van Alzheimer

Specialisme

Klinische geriatrie

Ik kan er niets anders van zeggen dan dat ik het geheel omtrent de behandeling van mijn moeder bijzonder dramatisch vindt. Er wordt niet geluisterd en dokter De Lange is nooit bereikbaar. De afdeling geriatrie waar patiënten worden opgenomen is echt om te huilen. De afdeling is erg smerig, in een keukentje staan maatbekers vol urine en dat stinkt behoorlijk en je schoenen plakken aan de vloer in de toilet, de gordijnen om rond het bed dicht te doen zaten vol vlekken. Ik dacht hygiëne toch bovenaan stond in een ziekenhuis. Kortom ik heb heel veel spijt dat wij met mijn moeder naar deze afdeling en dokter zijn gegaan. Het ziektebeeld is al erg verdrietig maar dan hoop je toch steun en medewerking te krijgen van zo'n afdeling en dokter als deze.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lange, D.C. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.