Waardering over Alhafidh, A.H.H., Ziekenhuis ZGT Hengelo - Hengelo op 8 september 2011

Dhr Alhafidh is een fijne arts. Hij heeft me begeleid bij mijn derde zwangerschap vanaf ongeveer 30 weken. Na drie miskramen en 2 ontzettend zware bevallingen, zag ik het even niet meer zitten. Vooral omdat ik in een ander ziekenhuis niet de gewenste begeleiding kreeg. Deze arts prikte er direct doorheen. Ik ben op en top begeleid. En ging zelfs ontspannen de bevalling in. Door duidelijke afspraken en wederzijds respect is onze dochter vorig jaar gehaald. Helaas had dokter Alhafidh geen dienst, toch heb ik hem die dag nog meerdere keren gezien doordat hij even kwam kijken. Hij gaf advies en steunde ons. De volgende dag kwam hij voor zijn spreekuur nog even kijken naar het resultaat. Ook de nazorg was perfect. Kortom een eerlijke en respectvolle man met oog voor alle details. Een hele fijne arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alhafidh, A.H.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.