Waardering over Baalbergen, A., Ziekenhuis Reinier de Graaf Ziekenhuis - Delft op 28 september 2017

• Verloskunde

Dr. Baalbergen was de arts die mijn (geplande) keizersnede uitvoerde. Tijdens het kennismakingsgesprek voorafgaand aan de operatie gaf zij ons alle informatie en nam zij de tijd om onze vragen te beantwoorden. De keizersnede is zeer netjes uitgevoerd. Tijdens de opname in het ziekenhuis kwam zij meerdere malen zomaar even kijken hoe het met ons ging. Bij de nacontrole was zij wederom zeer vriendelijk en heeft ze meteen een uitstrijkje gemaakt, omdat er in het verleden onrustige cellen in mijn baarmoederhals zijn aangetroffen. Kortom, een kundige en betrokken arts. Ik had geen andere gynaecoloog gehad willen hebben!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Baalbergen, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.