Waardering over Broekman, A.M.W., Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 22 februari 2017

2.8
  • Gynaecologie en Obstetrie

Dokter Broekman heeft me tijdens de 3 afspraken die ik met hem had, slechts 1x aangekeken. Hij luisterde nauwelijks; was niet op de hoogte van mijn dossier; was bot en kortaf; nam niet de tijd voor me. Uiteindelijk kreeg ik hierdoor niet de juiste behandeling en heb ik bijna 1,5 jaar met serieuze klachten rondgelopen. Totdat een andere arts namens mij contact met hem opnam. Naar patiënten luistert hij blijkbaar niet, maar naar een andere arts wel enigszins. De overdracht naar andere afdelingen (chirurgie en radiologie) was ook ronduit slecht. De hele ervaring was een opeenstapeling van missers.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam

Wat spijtig om te horen dat u de zorg in ons ziekenhuis zo heeft ervaren. Wij waarderen het als u over uw ervaring in gesprek gaat met onze cliëntvertrouwenspersoon. Dit geeft ons de kans om van uw ervaring te leren. Onze cliëntvertrouwenspersoon bereikt u via telefoonnummer 010 - 461 6701 of 010 - 461 6276.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Broekman, A.M.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.